Obserwatorzy

Wyświetlenia strony

wtorek, 12 czerwca 2012

Urodziny

Witam was moje drogie!
Dziś są moje urodziny i chciałabym wam pokazać torcik jaki dostałam od mojej Mamy na koniec dzieciństwa :D

Mama dobrze wie że cieszy mnie wszystko co jest z Hello Kitty :) Torcik był przepyszny tym bardziej smakował w towarzystwie najbliższych ukochanych.

Obiecałam ostatnio pokazać jak wygląda na włosach gumka- kokardka do koka oraz pokazać moje włosy więc spełniam :)




Włosy trochę potargane po całym dniu ( i po wczorajszej maseczce na włosy ) ale fryzura dalej się trzyma ;)
Gumka jest moim ulubionym dodatkiem do włosów odkąd tylko ją kupiłam!

Włosy ufarbowane farbą L'oreal Majirel 9,22 ( oxydant 9% ). Nie jestem jeszcze do końca zadowolona z rezultatu. Na początku farba bardzo przyciemniła moje włosy, choć z każdym myciem jeszcze się rozjaśnia.
Zainspirowała mnie tym kolorem BrightBlonde u której odcień wyszedł cudowny! Pozwolę sobie wkleić zdjęcie pochodzące z jej bloga ( z [TEGO] właśnie posta ) :


Niestety u mnie ten kolor wyszedł bardziej mdły... Cóż dalej będę szukać swojego idealnego blondu :)

Jednocześnie bardzo, bardzo, bardzo chcę przeprosić za moją ostatnią nieobecność na blogu. Wszystkie studentki wiedzą że sesja wykańcza, a sesja w języku włoskim jest 3 razy gorsza (studiuję Filologię Włoską ) :( Całe szczęście zostały mi jeszcze tylko 2 egzaminy więc obiecuję poprawę :)

Buziaki ! :*

8 komentarzy:

  1. Ja to nie wiem kochana co ty chcesz od tego koloru?:)Moim zdaniem jest super.A co do urodzin,życzę Ci myszko dużo zdrówka,szczęścia,miłości,wytrwałości w dążeniu do celów i spełnienia wszystkich marzeń kochana :* 100lat:)A tort jest super,już kiedyś jadłam taki z hello kitty:)I był pyszny,co mnie zdziwiło,bo przeważnie takie piękne torty lepiej wyglądają niż smakują:P:))Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie jest jeszcze taki jakiego się spodziewałam :P chciałam żeby był bardziej słoneczny ale dziękuje za miłe słowa no i oczywiście bardzo dziękuje za życzenia :*

      Usuń
  2. zgadzam sie z poprzedniczka :P kolorek jest swietny :PPP i gumka przeslodka :)
    HAPPY BIRTHDAY!!! :DDD
    Dlugo cie nie bylo myslalam juz ze o nas zapomnialas :P
    Dobrze ze wrocilas do swiata zywych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :*
      nie zapomniałam tylko sesja mnie wykańcza a język włoski śni mi się po nocach :/

      Usuń
    2. ohh to powodzenia kochana na tych sesjach :* uczysz sie wloskiego? o to swietnie ja takze kiedys bylam zmuszona do nauki tego jezyka:D i go pokochalam :) ale niestety juz z pare lat go wogole nie uzywam i zapomnialam prawie wszystko... a szkoda bo uwielbialam sie go uczyc :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne włosy i kolorek śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor włosów.Twój.Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszło :-) Masz piękny kolor :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Na wszystkie komentarze odpowiadam bezpośrednio pod nimi, więc proszę śledzić wątki :)
Wszystkich Anonimowych proszę o podpisanie się.