Obserwatorzy

Wyświetlenia strony

piątek, 1 czerwca 2012

Dzień dziecka


Witam was moje kochane !

Dziś 1 czerwca, więc wszystkim które w duszy czują się jeszcze dziećmi składam najlepsze życzenia, a przede wszystkim spełnienia wszystkich marzeń bo w dzieciństwie każdy o tym marzył :)

Przepraszam za moją ostatnią nieobecność, myślałam że maj był bardzo zajętym miesiącem a tu czerwiec mnie zaskoczył i nie wiem jak znajdę czas i pieniążki na cokolwiek :/
Zaraz mam urodziny mamy, później kuzynki, moje, wieczór panieński i 2 wesela a na koniec 25 rocznice ślubu moich rodziców uhhh !

I mimo że ja jestem dziś bardzo smutna, to mam nadzieje że wam wszystkim uśmiechy nie schodzą z buź ! :*

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. poprostu ktoś sprawił mi przykrość..

      Usuń
    2. Ojej:* Powiedz kto to przylecę,i go pobiję:)A teraz zapraszam Ciebie po odbiór wyróżnienia u mnie na blogu:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Na wszystkie komentarze odpowiadam bezpośrednio pod nimi, więc proszę śledzić wątki :)
Wszystkich Anonimowych proszę o podpisanie się.